GO Retail în Cloud

Soluții unice, funcționalități complete

GO Retail în Cloud îți oferă funcționalități complete pentru a satisface chiar și nevoile celui mai exigent utilizator.
Funcționalități cheie:

Ușor și rapid de utilizat, costuri mici

Casă de marcat și tranzacții

Facturare electronică

Ușor și rapid de utilizat, costuri mici

E

Viteză de operare

Toate funcționalitățile aplicației GO Retail în Cloud rulează rapid, fără întreruperi, pentru a asigura o experiență de utilizare excelentă.

E

Ușor de folosit

Sistemul casei de marcat poate fi utilizat de oricine, indiferent de experiență și cunoștințe. GO Retail în Cloud nu necesită niciun echipament hardware pentru sistemul electronic de registru fiscal.

E

Costuri scăzute

Infrastructura Cloud asigură funcționarea corectă a caselor de marcat, fără a fi nevoie de dispozitive speciale și permite emiterea facturilor din același sistem.

E

Securitate absolută

Fiind stocată în Cloud, informațiile tale de business sunt protejate de tehnologiile de ultimă generație.

E

Se adaptează în funcție de nevoile tale de business

Poți adapta funcționalitățile GO Retail în Cloud, adăugând noi utilizatori și case de marcat, gestionând rolurile și drepturile de operare, pe măsură ce afacerea ta se dezvoltă.

E

Instalare rapidă

GO Retail în Cloud poate fi instalată doar prin câteva click-uri, astfel încât să începi să o utilizezi imediat. Poți emite facturi chiar din primele minute datorită configurărilor pre-stabilite sau poți seta rapid clienți și produse din ecranul casei de marcat.

E

Navigare ușoară

Având un meniu simplu, ușor de navigat, soluția îți permite să oferi servicii mai bune clienților pentru a le oferi o experiență plăcută.

E

Baza de date SoftOne a produselor

SoftOne îți pune la dispoziție o bază de date a produselor de retail ce încorporează peste 10.000 de coduri de bare, iar utilizând GO Retail în Cloud o poți accesa pentru a-ți crea propria listă de produse, ușor și rapid. Printr-un simplu scan al codului de bare la finalizarea comenzii, informațiile sunt extrase direct din baza de date centrală, creând automat un fișier pentru a evita procesul consumator de timp de introducere manuală a datelor.

Case de marcat și tranzacții

E

Operarea offline a casei de marcat

Utilizează fără întreruperi casa de marcat, chiar și atunci când ai probleme cu conexiunea la internet.

E

Scanner pentru coduri de bare

Lucrează mai eficient pentru îmbunătățirea serviciilor pentru clienți utilizând scannerul pentru coduri de bare ce îți permite să adaugi produse și să creezi comenzi rapide de vânzare.

E

Metode de plată multiple

Utilizează metode de plată multiple pentru tranzacțiile zilnice ale clienților, furnizorilor și a partenerilor.

E

Actualizare TVA

Obține o imagine de ansamblu asupra informațiilor TVA ale companiei pentru o monitorizare corectă.

E

Rapoarte de schimb

Monitorizează cu ușurință operațiunile magazinului, în timp real, pentru fiecare schimb, cu mișcări detaliate și utilizând date agregate.

E

Oprirea tranzacțiilor

GO Retail în Cloud îți oferă opțiunea de a opri temporar tranzacțiile și de a le continua ulterior, astfel încât deservirea clienților să se desfășoare mai rapid și mai fluid, fiind o necesitate mai ales în magazinele cu trafic intens.