FAQ

Tot ce ai nevoie să știi despre GO Retail în Cloud

Ce este GO Retail în Cloud?

GO Retail în Cloud este o nouă soluție integrată, dezvoltată de SoftOne, pentru casele de marcat ale afacerilor mici de retail. Soluția poate fi achiziționată pentru emiterea facturilor și a bonurilor fiscale, precum și pentru gestionarea magazinelor de pretutindeni.

Cui se adresează GO Retail în Cloud?

GO Retail on Cloud este soluția ideală pentru magazinele care doresc să utilizeze o aplicație modernă și eficientă pentru gestionarea magazinului și a caselor de marcat. Aplicația este potrivită pentru toate companiile, indiferent de dimensiune (chioșcuri, magazine mici, magazine alimentare sau supermarket-uri) care își doresc o soluție software modernă pentru gestionarea magazinelor, la costuri mici.

Cât de mult costă aplicația?

GO Retail on Cloud este oferită ca o soluție integrată, ce poate fi configurată în funcție de bugetul fiecărui client.

Care sunt cunoștințele de care am nevoie pentru a utiliza soluția GO Retail în Cloud?

Soluția SoftOne este creată astfel încât să poată fi utilizată atât de utilizatori experimentați, cât și de începători, așadar nu necesită cunoștințe speciale pentru operare.

Pot emite facturi prin GO Retail în Cloud?

Da, GO Retail on Cloud fiind integrată cu soluția EINVOICING oferită de SoftOne.

Este necesară utilizarea unui sistem hardware pentru înregistrarea electronică a taxelor (ETR)?

Nu este necesară achiziționarea echipamentelor hardware suplimentare pentru accesarea registrului electronic de taxe deoarece soluția GO Retail în Cloud este conectata la serviciul de facturare electronică EINVOICING.

Cum pot să achiziționez GO Retail în Cloud?

Contactează-ne acum și află care sunt abonamentele și cum poți achiziționa noua soluție avansată dezvoltată de SoftOne, Go Retail în Cloud.

Cât de sigure sunt datele mele?

Informațiile sunt stocate în Cloud pentru maximum de securitate și pot fi accesate de pe orice dispozitiv.

GO Retail în Cloud poate funcționa și offline?

Da, soluția GO Retail în Cloud oferă posibilitatea de a opera casa de marcat chiar și atunci când nu există conexiune la internet. Totuși, în cazul în care casa de marcat este offline, nu va fi posibilă marcarea electronică a documentelor. Aceste operațiuni vor putea fi efectuate odată ce conexiunea la internet va fi restabilită.